Kandidato svajos


Artėja rinkimai, vyksta daug debatų įvairiose vietose, o kai debatai
pasibaigia, išeina paskutinis dalyvis, uždaręs duris, išjungiamos šviesos, kameros
ir mikrofonai, kandidatas lieka vienas, įsitaiso patogiau, permąsto ar gerai
pasirodė, patiki, kad bus išrinktas,  ir įsisvajoja…        

Kandidato į seimo ar tarybos narius svajos

Užsiauginčiau aš ilgas rankas,
Kad jus visus galėčiau apkabinti,
Bet čia tik priedanga, nes aš
Iš Lietuvos norėčiau kuo daugiau paimti.

Norėčiau aš turėt daug pinigų,
Tad imčiau viską, ką tik duosit
Su manimi sutart nebus sunku
O aš kaip reikia, taip balsuosiu.

Ir namą, ir mersą paimti sutikčiau
Ir pilką akmenį ant lauko pliko,
Aš net ir viešbutį paimčiau,
Jei dar nors vienas liko.

Norėčiau aš turėt ir daug mergų,
Kad smegenis ir langus pavalytų
Pažaisčiau dieną su viena iš jų,
O vakare išeičiau sau pas kitą.

Savo vaikams aš duočiau pinigų,
Juk tai gyvenime svarbiausia
Svarbu, kad jie man netrukdytų
Tarnauti savo tautai.

Nupirkčiau žmonai akcijų ir kailinius brangius,
Kad viską pratylėtų,
Juk ji tik moteris, gal net ir ne žmogus,
O aš – tautos elitas.

Aš veltui pakeliaut galėčiau
Jiponijon per platųjį Atlantą,
Pas brytus Everestą aplankyčiau
Per Mieksiką pasiekčiau švedų krantą.


Ką jūs ten sakot, trūksta pinigų?
Žmonių mažėja, emigracija?
Daržovės brangios, nėr namų?
Nepigios operacijos?


Aš pažadu, jūs tik mane išrinkit,
Neemigruosiu, Lietuvoj gyvensiu.
Vidurkį savo pavyzdžiu pakelsiu,
Mergoms vaikus taisysiu, kol pasensiu.

Ir dar labai norėčiau,
Kad smegenys nors kiek paaugtų,
Juk reiks žinot kada ir kaip reikės balsuot,
O aš dažnai nesurandu net savo pautų.

Balsuokit už mane, tik už mane balsuokit
Esu geriausias kandidatas
Man viską, ką tik turit, atiduokit
Aš būsiu laimingiausias deputatas.

Išrinkite bent 2 kadencijoms, nes per vieną galiu visko nesuspėti.


Leonas Litvinavičius
Vilnius, 2016


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Namelio ant vištos kojos istorija

Gaidys

Gyvaėdžiai