Drugelis

 

 

Įskrido į ausį drugelis,

Galvojo, kad rado draugelį –

Jį vijosi jaunas žvirblelis

Iš aš jam padėjau, vargšeliui.

O jis ten kiaušinį sudėjo,

Nors aš to visai nenorėjau.

Sakau jam, tavęs man, gražuolio, pagailo,

Išgelbėjau tavo spalvotą kailį,

Bet savo kiaušinį tu pasiimk

Ir manęs daugiau nekankink.

Puolė raudoti spalvingas drugelis –

Aš tik noriu užauginti sūnelį,

Gal visgi padėti galėtum,

Neradau aš jam saugesnės vietos.

Tas paukštis siaubingai baisus

Sulesė mūsų visus vaikelius,

Paskutinis kiaušinis man liko,

Prie tavo ausies jis prilipo.

Pagalvojau, juk neklausia niekas –

Ar gerai jautiesi, ar gerai miegi,

Kaip tu laikaisi, kaip gyveni,

Ką ten nešioji savo ausy?

Juk puikiai žinau, kad niekam nerūpi

Kas mano ausy ar širdyje tupi.

Atsakiau jam, na gerai, tegul būna,

Užauginsiu ausy tavo sūnų.

Apsidžiaugė mažas, spalvotas sparnuotis,

Kad pradėjo jis man širdingai dėkoti –

Skolingas aš tau neliksiu tikrai,

Atsilyginsiu stipriai, sakau tau tvirtai.

Sakau sau, ką tu toks mažas man gali duoti,

Bet garsiai nutariau to nekartoti.

***

Kitą rytą atsikėliau pasitikt saulę,

Stebėjau pro langą bundant pasaulį,

Priskrido prie lango naujas draugelis,

Pamojavo man savo  sparneliais.

Ir staiga pasijutau aš laimingas,

Juk tapau kažkam reikalingas.

Atvėriau plačiai didelį langą,

Išgirdau medžius tyliai kalbant,

Paukščių giesmės tapo skambesnės,

O vasaros spalvos sodresnės.

Užpildė širdį didelis džiaugsmas,

Išnyko visas pasaulio skausmas,

Nutūpė man ant rankos drugelis,

Ir aš pajutau, kad jis tikras draugelis.

Mažas šitas skraiduolis, betgi galingas –

Padarė mane jis laimingu.

 

Leonas Litvinavičius

Vilnius

2022.06.01

 

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Namelio ant vištos kojos istorija

Gaidys

Gyvaėdžiai